Výchovná poradkyně
Mgr. Jiřina Tellerová
Konzultační hodiny: pondělí od 9:50 do 11:30 hod., nebo dohodou
Mobil: 737 596 229
Telefon: 251 092 128
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pracovní náplň výchovného poradce
- Komplexní vzdělávací výchovná činnost ve všeobecně vzdělávacích nebo odborných předmětech spojená s tvorbou a průběžnou aktualizací pedagogické dokumentace
- Péče o žáky s výukovými potížemi
- Péče o žáky s výchovnými problémy
- Poskytuje poradenskou činnost žákům v obtížných situacích
- Poskytuje poradenskou činnost pro rodiče
- Spolupracuje s ostatními pedagogy
- Poskytuje poradenskou činnost při volbě povolání
- Pracuje s nadanými žáky
- Podílí se na projektu školské inkluze žáků s tělesným postižením
- Spolupracuje s pedagogicko-psychologickou poradnou a metodikem prevence
Metodik prevence
Mgr. Kateřina Týčová
Úřední hodiny: Pátek 10.45 – 11.30 hod., nebo dohodou
Telefon: 251 092 159
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Standardní činnosti školního metodika prevence
(Příloha č. 3 k vyhlášce č. 72/2005 Sb.)
- Individuální a skupinová práce se žáky a studenty s obtížemi v adaptaci, se sociálně-vztahovými problémy, s rizikovým chováním a problémy, které negativně ovlivňují jejich vzdělávání.
- Koordinace přípravy a realizace aktivit zaměřených na zapojování multikulturních prvků do vzdělávacího procesu a na integraci žáků/cizinců, prioritou v rámci tohoto procesu je prevence rasizmu, xenofobie a dalších jevů, které souvisejí s přijímáním odlišnosti.
- Kontaktování odpovídajícího odborného pracoviště a participace na intervenci a následné péči v případě akutního výskytu rizikového chování.
- Vyhledávání a orientační šetření žáků s rizikem či projevy rizikového chování, poskytování poradenských služeb těmto žákům a jejich zákonným zástupcům, případně zajišťování péče odpovídajícího odborného pracoviště ve spolupráci s třídními učiteli.
- Příprava podmínek pro integraci žáků se specifickými poruchami chování ve škole a koordinace poskytování poradenských a preventivních služeb těmto žákům školou a specializovanými školskými zařízeními.