Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „zákon“)

Níže naleznete povinně zveřejňované informace způsobem umožňující dálkový přístup dle § 5 zákona.

Seznam informací o povinném subjektu, který musí být zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí výše uvedené ustanovení ve svých odstavcích 1 a 2. Tyto informace se zveřejňují na webových stránkách škol a školských zařízení. Možnost zveřejnit určité informace pomocí odkazu stanovuje v konkrétních případech zákon, popřípadě vyhláška č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.

Přesnou strukturu zveřejňovaných informací stanovuje Příloha č. 1 výše zmíněné vyhlášky.

 

1/ Oficiální název

Střední průmyslová škola strojnická, škola hl. m. Prahy

Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 110 032 641

2/ Důvod a způsob založení

Příspěvková organizace Střední průmyslová škola strojnická, škola hl. m. Prahy, Betlémská 287/4, Praha 1, byla zřízena dnem 1.9.1991 usnesením Zastupitelstva hla. M. Prahy č 8/8 ze dne 26.9.1991 a sídlí na adrese Betlémská 287/4, Praha 1. Zřizovací listina je ze dne 17.2.2011 a nabyla účinnosti 1.4.2011. 

Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování vzdělávání ve vzdělávacích programech v oborech vzdělání vedoucích k dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon).

3/ Organizační struktura

Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitel. Ředitel činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenován a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích. Organizační struktura je zveřejněna ZDE.

4/ Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Sídlo: Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 110 00

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Adresa pro osobní návštěvu: Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 110 00

4.3 Úřední hodiny

Úřední hodiny: Po – Pá 8:00 – 11:30 a 12:30 – 15:00 (mino dnů školních prázdnin)

4.4 Telefonní čísla

Telefonní spojení: 222 221 403

ředitel školy Ing. Miroslav Žilka, Csc.

  • Tel.: 251 092 100, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

zástupce ředitele:

Statutární zástupce PaedDr. Jitka Keharová

  • : 251 092 101, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zástupce ředitele Ing. Radek Lochman

  • : 251 092 104, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

vedoucí školní jídelny:

Jana Kohoutová

Tel.. 251 092 103, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

pověřenec ochrany osobních údajů:

Mgr. Eva Šmídová

Kontakty na pedagogické i nepedagogické pacovníky jsou k dispozici na webových stránkách ZDE.

4.5 Adresa internetových stránek

Webové stránky: https://www.betlemska.cz

4.6 Adresa podatelny

Sekretariát školy

Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě:

USB flash disk, CD, DVD.

4.7 Elektronická adresa podatelny

E-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

4.8 Datová schránka

ID datové schránky: bjvybvf xxx

 

5/ Případné platby lze poukázat

Č. účtu 200 124 0005/6000 u PPF banka a.s.

Č. účtu 200 124 0064/6000 u PPF banka a.s.– stravné

Variabilní symbol je přidělen při zápisu do školy.

 

6/ IČO

708 725 89

 

7/ Plátce daně z přidané hodnoty

CZ 708 725 89

8/ Dokumenty

8.1 Seznam hlavních dokumentů

8.1.1 Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout

  • Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě u zástupců školy
  • Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Školní vzdělávací programy – v listinné podobě u zástupců školy
  • Výroční zpráva o činnosti školy – v listinné podobě u zástupců školy
  • Školní řád, rozvrh vyučovacích hodin – v listinné podobě u zástupců školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
  • Dokumentace BOZP a PO – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Účetní, majetková a hospodářská dokumentace – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Soubor vnitřních směrnic a předpisů – v listinné podobě v ředitelně školy
  • 1.2. Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte). Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout
  • Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky
    – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu
    – po dohodě s třídním učitelem
  • Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné/elektronické podobě u zástupců školy
  • Záznamy z pedagogických rad – v listinné/elektronické podobě u zástupců školy
  • Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné / elektronické podobě u zástupců školy

8.2. Rozpočet

Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy (www.praha.eu) a také na těchto webových stránkách ZDE.

 

9/ Žádosti o informace

Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístup k informacím
je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy a na webových stránkách školy.

 

10/ Příjem podání a podnětů

Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu MŠ, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.

 

11/ Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

11.2 Vydané právní předpisy

Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.

 

12/ Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

 

Poskytování informací

Poznámka

1.

Kopírování na kopírovacích strojích

A4 - jednostranné

2,00

 

 

A3 - jednostranné

4,00

2.

Tiskopis

A4 -1 strana

50,00

3.

Tisk

A4 černobíle

2,00

 

 

A4 barevně

40,00

3.

Kopírování na magnetické nosiče

CD

100,00

4.

Telekomunikační poplatky

Meziměstské

 

Dle platných tarifů

5.

Poštovné a jiné poplatky

 

Dle platných tarifů

6.

Nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy

 

500,00 za 1/2 hodiny

7.

Poskytnuté informace nad rámec běžných požadavků

 

2.000,00 za 1 hodinu

(Za každých započatých 15 minut je účtováno 500,-Kč)

Úhrady jsou vybírány v sekretariátu školy předem v hotovosti, žadateli je vždy potvrzena úhrada poplatku.

12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.

 13/ Licenční smlouvy
Škola nemá licenční smlouvy.

14/ Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
 Na webových stránkách školy ZDE. 

 

Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci

Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.

Aktuality

Píše se o nás

03. duben 2024

o nás píše:...

Číst dál...

Aktuality květen + červen 2024

02. duben 2024

1. 5.       STÁTNÍ SVÁTEK 2. 5.       DIDAKTICKÉ TESTY –       8:00 =  MATEMATIKA                                                      13:30 =  ANGLICKÝ JAZYK Žáci 1. – 3. ročníků - ŘEDITELSKÉ VOLNO   3. 5.       DIDAKTICKÝ TEST –         8:00 =  ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Výuka žáků 1. – 3. ročníků bude probíhat od 11:30 hodin podle rozvrhu.   6. 5.       DIDAKTCKÝ TEST-             8:00 = MATEMATIKA...

Číst dál...

Aktuality - duben 2024

02. duben 2024

3. 4. – maturitní kompozice z CJL 4. 4. – maturitní kompozice z ANJ   4. ročníky - příchod do školy – 12:30 (možné i dříve – oběd okolo 12:00) 12:45 ve třídě 13:00 – zadávání maturitní písemné práce 1.- 3. ročníky 3. 4. + 4. 4. 2024 - výuka 1. - 4. vyučovací hodina podle rozvrhu   8. 4. – uzávěrka...

Číst dál...

Soutěž Autodesk Academia Design 2024

20. březen 2024

15.3. a 16.3. 2024 se v Přerově na SPŠ konal 29. ročník mezinárodní soutěže Autodesk Academia Design 2024. Týmy žáků a jejich učitelů přijeli poměřit své dovednosti a znalosti ve 2D kreslení v AutoCAD Mechanicalu, 3D modelování v Inventoru a 3D tisku pro který mohli modely připravovat v Inventoru, nebo...

Číst dál...

Studenti ze tří zemí se sešli v rámci společného projektu

18. březen 2024

o nás píše - viz článek v Novinkách: ...

Číst dál...