Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „zákon“)

Níže naleznete povinně zveřejňované informace způsobem umožňující dálkový přístup dle § 5 zákona.

Seznam informací o povinném subjektu, který musí být zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí výše uvedené ustanovení ve svých odstavcích 1 a 2. Tyto informace se zveřejňují na webových stránkách škol a školských zařízení. Možnost zveřejnit určité informace pomocí odkazu stanovuje v konkrétních případech zákon, popřípadě vyhláška č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.

Přesnou strukturu zveřejňovaných informací stanovuje Příloha č. 1 výše zmíněné vyhlášky.

 

1/ Oficiální název

Střední průmyslová škola strojnická, škola hl. m. Prahy

Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 110 032 641

2/ Důvod a způsob založení

Příspěvková organizace Střední průmyslová škola strojnická, škola hl. m. Prahy, Betlémská 287/4, Praha 1, byla zřízena dnem 1.9.1991 usnesením Zastupitelstva hla. M. Prahy č 8/8 ze dne 26.9.1991 a sídlí na adrese Betlémská 287/4, Praha 1. Zřizovací listina je ze dne 17.2.2011 a nabyla účinnosti 1.4.2011. 

Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování vzdělávání ve vzdělávacích programech v oborech vzdělání vedoucích k dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon).

3/ Organizační struktura

Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitel. Ředitel činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenován a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích. Organizační struktura je zveřejněna ZDE.

4/ Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Sídlo: Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 110 00

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Adresa pro osobní návštěvu: Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 110 00

4.3 Úřední hodiny

Úřední hodiny: Po – Pá 8:00 – 11:30 a 12:30 – 15:00 (mino dnů školních prázdnin)

4.4 Telefonní čísla

Telefonní spojení: 222 221 403

ředitel školy Ing. Miroslav Žilka, Csc.

  • Tel.: 251 092 100, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

zástupce ředitele:

Statutární zástupce PaedDr. Jitka Keharová

  • : 251 092 101, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zástupce ředitele Ing. Bc. Martin Theimer

  • : 251 092 104, e-mail:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

vedoucí školní jídelny:

Jana Kohoutová

Tel.. 251 092 103, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

pověřenec ochrany osobních údajů:

Ing. Ružena Žilková

  • Tel.: 251 092 128, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Kontakty na pedagogické i nepedagogické pacovníky jsou k dispozici na webových stránkách ZDE.

4.5 Adresa internetových stránek

Webové stránky: https://www.betlemska.cz

4.6 Adresa podatelny

Sekretariát školy

Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě:

USB flash disk, CD, DVD.

4.7 Elektronická adresa podatelny

E-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

4.8 Datová schránka

ID datové schránky: bjvybvf xxx

 

5/ Případné platby lze poukázat

Č. účtu 200 124 0005/6000 u PPF banka a.s.

Č. účtu 200 124 0064/6000 u PPF banka a.s.– stravné

Variabilní symbol je přidělen při zápisu do školy.

 

6/ IČO

708 725 89

 

7/ Plátce daně z přidané hodnoty

CZ708 725 89

8/ Dokumenty

8.1 Seznam hlavních dokumentů

8.1.1 Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout

  • Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě u zástupců školy
  • Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Školní vzdělávací programy – v listinné podobě u zástupců školy
  • Výroční zpráva o činnosti školy – v listinné podobě u zástupců školy
  • Školní řád, rozvrh vyučovacích hodin – v listinné podobě u zástupců školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
  • Dokumentace BOZP a PO – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Účetní, majetková a hospodářská dokumentace – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Soubor vnitřních směrnic a předpisů – v listinné podobě v ředitelně školy
  • 1.2. Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte). Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout
  • Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky
    – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu
    – po dohodě s třídním učitelem
  • Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné/elektronické podobě u zástupců školy
  • Záznamy z pedagogických rad – v listinné/elektronické podobě u zástupců školy
  • Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné / elektronické podobě u zástupců školy

8.2. Rozpočet

Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy (www.praha.eu) a také na těchto webových stránkách ZDE.

 

9/ Žádosti o informace

Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístup k informacím
je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy a na webových stránkách školy.

 

10/ Příjem podání a podnětů

Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu MŠ, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.

 

11/ Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

11.2 Vydané právní předpisy

Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.

 

12/ Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Sazba nákladů na pořízení informace činí:

  1. Kopírování černobílé na kopírovacích strojích

Formát A4 jednostranný……………………………………….…………2,00 Kč/A4

Formát A4 oboustranný………………………………………….……….4,00 Kč/A4

Formát A3 jednostranný…………………………………….…….……...4,00 Kč/A3

Formát A3 oboustranný…………………………………….…….………8,00 Kč/A3

  1. Tisk na tiskárnách PC

Formát A4 na laserové tiskárně…………………………….……………2,00 Kč/A4

Formát A4 na ostatních tiskárnách.………….…….…………….………2,00 Kč/A4

  1. Kopírování na magnetické nosiče

CD……………..……………………………….………..………………50,00 Kč/1ks

  1. Jiné kopírování a filmování

Video………………………………………..………………...…………dle skutečných nákladů

  1. Za odeslání informace

Poštovné a jiné poplatky dle sazeb platného poštovního sazebníku

  1. Další věcné náklady

Dle formy poskytované informace

  1. Osobní náklady

Osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledání informace 1 hod. a za každou další započatou hodinu……………………………………………………..200,00 Kč/hod.

  1. Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou, předškolním nebo školským zařízením, hradí se náklady ve výši ceny příslušného výtisku.
  2. Nepřesáhne-li částka za poskytnutí informací 50,- Kč, budou poskytnuty zdarma.

12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.

 13/ Licenční smlouvy
Škola nemá licenční smlouvy.

14/ Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
 Na webových stránkách školy ZDE. 

 

Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci

Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.

Hledat text

Anketa

Kde jste se dozvěděli o naší škole?

Aktuality

Prázdninový provoz školy

09. červenec 2021

Úřední hodiny v době prázdnin jsou od 8:00 do 13:00 hod.

Číst dál...

Doklasifikace a opravné zkoušky

02. červenec 2021

Doklasifikace a opravné zkoušky budou v termínu 25.8.2021 po úvodní poradě.

Číst dál...

Informace zahájení šk. roku 2021/2022

02. červenec 2021

MŠMT povolilo vzhledem k rekonstrukci el. rozvodů odklad zahájení školního roku.Školní rok začne v pondělí 13. 9. 2021. Nástup žáků do školy 13. 9. v 8:00 - třídnické + administrativní práce do 14:00. 1. ročníky přinesou zálohu na šatní skříňku - 100 Kč. Záloha je vratná. vysvědčení posledního ročníku...

Číst dál...

Uzavření budovy školy

17. červen 2021

Ve dnech 18.6.2021 až 22.6.2021 včetně je budova školy uzavřena z důvodu rekonstrukce. V budově nebude nikdo přítomen. Sekretariát obnoví činnost dne 23.6.2021.

Číst dál...

Výsledky druhého kola přijímacího řízení

14. červen 2021

  Zpracovali jsme výsledky druhého kola přijímacího řízení. Pořadí přijatých a nepřijatých uchazečů najdete v odkazech níže.   Výsledky uchazečů pro Strojírenství Výsledky uchazečů pro Technické lyceum

Číst dál...

Druhé kolo přijímacího řízení

08. červen 2021

Otevíráme druhé kolo přijímacího řízení  Ve druhém kole přijímacího řízení přijímáme uchazeče do těchto oborů:   23-41-M/01 Strojírenství 10 volných míst 78-42-M/01 Technické lyceum 6 volných míst   Přihlášky přijímáme ve středu 9.6. a ve čtvrtek 10.6.2021 od 7:45 do 16:30.   Přineste s sebou tyto...

Číst dál...